علیرضا خراسانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اولین مرحله اردوی آمادگی والیبال نشسته زنان برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا و جهانی هلند از فردا سه شنبه در تهران آغاز می شود و زهرا دانای طوس تنها گلستانی حاضر در این اردو است.
وی بیان کرد: در این اردو 20 ورزشکار استانهای مختلف تلاش می کنند در اولین تجربه حضور والیبال نشسته ایران در مسابقات آسیایی و جهانی با آمادگی کامل شرکت کنند.
به گفته وی؛ براساس اعلام فدراسیون این اردو تا 28 آذرماه ادامه خواهد داشت.
خراسانی همچنین به برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اشاره کرد و گفت: در این اردو که از روز یکشنبه در تهران آغاز شد، 2 بسکتبالیست گلستانی حضور دارند.
وی بیان کرد: ملی پوشان بسکتبال با ویلچر خود را برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا آماده می کنند و عبدالجلیل قرنجیک و صالح دانشمند از گلستان در این اردو شرکت دارند.
دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان افزود: این اردو تا 26 آذرماه ادامه خواهد داشت.
ورزش جانبازان و معلولان گلستان چند ملی پوش مطرح در رشته های گوناگون دارد که برخی از آنها موفق به کسب افتخارات ارزشمند مانند مدال طلا در بازی های پارالمپیک دوره های گوناگون شده اند.
در آخرین مسابقات پارالمپیک که در برزیل برگزار شد ، آرش خرمالی در تیم ملی والیبال نشسته مدال طلا را به گردن آویخت و زهرا دانای طوس اولین زن گلستانی راه یافته به پارالمپیک بود، هر چند است همراه با تیم ملی والیبال نشسته از کسب مدال بازماند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی **انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.