به گزارش ایرنا فائزه عبداللهی شنبه شب پس از جلسه شورای شهر و انتخاب شهردار گرگان در جمع خبرنگاران افزود: آراء مثبت 7 نفر از 9 عضو شورای گرگان به دادبود، نشانه وحدت و یکپارچگی و همدلی بین اعضا است.
وی عنوان کرد: تلاش اعضا توسعه همه جانبه گرگان در کنار شهردار با توجه به برنامه های اعلان شده، است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان نیز بر پیگیری تسریع در صدور حکم شهردار منتخب تاکید کرد.
حسین ربیعی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در راستای افزایش بودجه سال آینده شهرداری باید برنامه ریزی مناسبی انجام گیرد، افزود: از مهمترین برنامه های شورا، اجرای قول های داده شده به مردم در زمان انتخابات است.
وی ادامه داد: توجه به خواسته های مردم و فراهم کردن زمینه توسعه گرگان باید اولویت کاری شهرداری، شورا و با مشارکت مردم باشد.
به گفته وی؛ رکود اقتصادی و اداره شهرداری به مدت بیش از سه ماه با سرپرست باعث شده که بودجه 2200 میلیارد ریالی شهرداری محقق نشود.
ناصر گرزین عضو شورای گرگان نیز گفت: شهردار منتخب (عبدالرضا دادبود) کار سختی در این مسند دارد، زیرا درآمدهای پایدار در شهرداری کم است و از طرف دیگر پروژه ‎های نیمه تمام نیز باید تکمیل شود.
وی تصریح کرد: تاکنون 43 درصد بودجه شهرداری این شهر محقق شده است؛ اما با توجه به حضور شهردار منتخب، امید داریم بودجه مصوب امسال محقق شود.
گرزین با بیان اینکه بودجه شهرداری گرگان در سال جاری نسبت به مراکز استانهای همجوار ناچیز است، تاکید کرد: اگر بتوان در دوره جدید مدیریت شهری گرگان در زمینه جذب سرمایه گذار موفق بود، می توان به تحقق بودجه و افزایش آن در سال های آینده نیز امید داشت.
وی یادآور شد: توسعه صنعت گردشگری، ایجاد پارک‎ های مدرن شهری، توجه به محلات به ویژه در زمینه توسعه فضای سبز و پارک های محلی، حل گره های ترافیکی در هسته مرکزی شهر و محور ناهارخوران، پیگیری ایجاد و راه اندازی تفرجگاه ‎های جدید از برنامه ‌هایی است که شخص شهردار منتخب باید در اولویت کاری و برنامه های خود قرار دهد.
مرکز استان گلستان حدود 500هزار نفر جمعیت دارد که 350 هزار نفر آنان در شهر گرگان ساکن هستند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.