ابراهیم غفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اخیرا فدراسیون والیبال برخلاف توافق هیات والیبال و اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با دبیر این فدراسیون در خصوص برگزاری بازی معوق بین دو تیم هاوش و کاله مازندران، نتیجه این دیدار انجام نشده را سه بر صفر به نفع تیم کاله اعلام کرده است.
وی بابیان اینکه این اقدام فدراسیون والببال بر خلاف توافق انجام شده بوده و به هیچ وجه مورد قبول باشگاه هاوش نیست، اضافه کرد: هم اکنون نامه اعتراضی مشترک باشگاه هاوش و اداره ورزش و جوانان به فدراسیون والیبال درحال تنظیم است.
غفاری اضافه کرد: باشگاه هاوش گنبدکاووس در حال آماده سازی خود برای برگزاری بازی معوقه با کاله بود که اقدام فدراسیون والیبال و اعلام نتیجه سه بر صفر، روحیه مربیان، بازیکنان و علاقه مندان به ورزش والیبال در این شهرستان را برهم زد.
وی تصریح کرد: با این حال نامه اعتراضی اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس و باشگاه هاوش این شهرستان، امروز به فدراسیون والیبال به منظور تجدیدنظر در تصمیم اتخاذ شده، ارسال می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس همچنین درخصوص وضعیت آسیب دیدگی زانوی یکی از بازیکنان تیم هاوش به نام 'سخی عیدی' در جریان بازی این تیم با پیکان تهران، گفت: باشگاه هاوش هزینه درمانی این بازیکن را کامل پرداخت می کند.
غفاری گفت: قرار است زانوی این بازیکن روز 27 آذر امسال در تهران عمل شود که باتوجه به بیمه بودن بازیکنان، باشگاه موظف به پرداخت هزینه های درمانی این بازیکن است.
تیم والیبال هاوش گنبدکاووس از 10 بازی نیم فصل لیگ برتر والیبال کشور چهار برد و 6 باخت دارد که بازی این تیم با کاله مازندران در هفته دوم مسابقات به دلیل برخی مشکلات مالی و عدم انجام تعهدات اسپانسر قبلی این تیم، با تصمیم فدراسیون والیبال برگزار نشد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن ها علاقه مندان زیادی دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.