به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس، اظهار داشت: این تصمیم ترامپ، آنگونه که رهبری انقلاب فرمودند ناشی از ضعف و درماندگی و شکست های مفتضحانه آنان در منطقه خاورمیانه است.
وی افزود: آن موقع که اسرائیل و ارتش آن از قدرت های منطقه بودند و در جنگ هایی که علیه اعراب انجام دادند،پیروز می شدند نتوانستند این اقدام را عملی کنند و حالا که جبهه مقاومت شکل گرفته و قدرتمند شده این تصمیم را گرفته اند.
حجت الاسلام ترابی همچنین بابیان اینکه تمام کشورهای جهان به حز چند کشور با این تصمیم ترامپ مخالفت کرده اند، اضافه کرد: در دنیای اسلام نیز هر کس با این تصمیم آمریکا همراهی کند، مهر خیانت تا ابد بر پیشانی او زده می شود.
وی با یادآوری این سخن امام راحل که فرمودند مساله فلسطین و قدس باید به عنوان مساله اول امت اسلام قرار گیرد، تصریح کرد : امروز به خواست خداوند و دشمنان احمق اسلام، این مساله درحال تحقق است.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به مرگ علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن و شکست عربستان در این کشور، این موضوع را یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت یمن دانست.
وی همچنین با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در هفته گذشته بویژه در کنگره وحدت اسلامی اضافه کرد : متاسفانه مشکل دنیای اسلام وابستگی برخی حاکمان کشورهای اسلامی به فرعون زمان یعنی آمریکا می باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان نمازجمعه این هفته ، نمازگزاران گنبدی با برپایی راهپیمایی اقدام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه خود از تل آویو به قدس را با سر دادن شعارهای علیه این کشور و اسرائیل محکوم کردند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.