به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در نشست با بخشدار و دهیاران مرکزی گرگان بر لزوم حمایت از طرح های دارای مزیت و اولویت منطقه ای با ارائه تسهیلات ارزان قیمت تاکید کرد.
وی بیان کرد: برای رسیدن به این هدف، شرکت های تعاونی در مناطق روستایی و محروم از وام ویژه با نرخ سود پایین و بازپرداخت 6 ساله برخوردار خواهند شد.
مازندرانی ادامه داد: ارائه طرح های مناسب با چشم انداز ایجاد اشتغال پایدار و بهره مندی هر چه بیشتر و بهتر از ظرفیت های منطقه ای، دریافت و جذب تسهیلات پرداختی را آسان تر و مسیر رسیدن به اهداف مورد نظر برای تامین مشاغل جدید را کوتاه تر خواهد کرد.
مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی گلستان حمایت از بازارچه ها و تعاونی های دهیاری را جزو سیاست و اصول ثابت در اشتغال این اداره کل دانست.
مازندرانی در نشست خبری ماه قبل خود با خبرنگاران نیز گفته بود که دولت ایجاد 19 هزار و 400 شغل را امسال برای گلستان پیش بینی کرده است که تاکنون حدود 6 هزار شغل ایجاد شده و تا تحقق کامل هدف مورد نظر راه سختی پیش رو داریم.
آمار بیکاری در گلستان 11.9 درصد اعلام شده و استاندار گلستان چند روز قبل با یادآوری اهمیت ایجاد اشتغال و رونق تولید در جامعه گفته بود که بیش از 10هزار میلیارد ریال وام ارزان قیمت زیر نظر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به کارآفرینان مشاغل خرد و متوسط مناطق شهری، روستایی و عشایری ارائه می شود.
3091/1860
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.