به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین نمایشگاه که روز یکشنبه درمقابل پارک ملت (شهرداری) شهر گنبدکاووس برپا شده، 45 قطعه عکس از معلولان گلستان با عنوان 'جشنواره عکاسی روستا معلول' درمعرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.
عبدالقدیر کریمی، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس درحاشیه افتتاح این نمایشگاه که تا پایان هفته جاری برپا خواهد بود، درسخنانی برلزوم توجه ویژه به معلولان و فراهم کردن امکانات لازم برای تسهیل در تردد این قشر تاکید کرد و گفت: توجه به جامعه معلولان در ارتقای عزت نفس و روحیه آنان برای انجام بیشتر فعالیت های اجتماعی و توانبخشی موثر است.
به گزارش ایرنا، رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس نیز با گرامیداشت هفته معلولان، گفت: برنامه های متنوعی برای بزرگداشت این هفته درسطح شهرستان و جامعه حدود 8 هزار نفری معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی زیر پوشش بهزیستی گیش بینی شده است که برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری اردوهای تفریحی، بازدید از کارگاه های تولیدی و برپایی جشن از جمله آنها است.
محمدرضا فشایی افزود: این برنامه ها بیشتر با مشارکت 15 مرکز نگهداری، توانبخشی و حرفه آموزی دولتی و بخش خصوصی فعال دراین سطح شهرستان اجرا می شود و برپایی نمایشگاه امروز بخشی از این برنامه ها می باشد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.