سیدعقیل مسلمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارکرد: این مرکز در قالب خدمت جدید به صاحبان و کارشناسان واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مشاوره برای رونق تولید ارائه می دهد.
به گفته وی؛ از ابتدای امسال 65 واحد تولیدی از خدمات جدید در سه حوزه امور مالیاتی، تامین اجتماعی و روابط کار و کارگری و قوانین کار برخوردار شده اند.
وی افزود: این شرکت به دنبال کامل کردن خدمات جدید با بهره گیری از کارشناسان دستگاه های مرتبط در حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.
مسلمی گفت: ایمنی، مدیریت تولید، فرایند مدیریت، حقوقی و پوشش بیمه های همگانی از دیگر خدمات کلینیک سیار حوزه کسب و کار در راستای ارائه مشاوره به صاحبان و کارشناسان واحدهای تولیدی فعال است.
پیش از این مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفته بود که در این استان 650 واحد بهره بردار در 24 شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی با ظرفیت اسمی اشتغال 12 هزار و 500نفر فعالیت دارد.
به گفته حجت الله خلیل زاده ؛ 70 درصد از صنایع کوچک فعال استان در شهرک ها و نواحی صنعتی این خطه شمالی مستقر هستند.
گلستان طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد، اقتصاد این استان بیشتر بر پایه کشاورزی استوار است.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.