به گزارش ایرنا، اسرافیل وزیری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: این سهمیه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و در راستای ایجاد اشتغال برای شهرستان مینودشت در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه 15 هزار میلیارد ریال نیز برای ایجاد اشتغال در کل کشور از سوی دولت اختصاص یافته است افزود: مبالغ این اعتبار بزودی به دستگاه های مربوطه ابلاغ خواهد شد.
وزیری در ادامه افزود: با توجه به وضعیت کنونی باید به سوی اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم و در همین راستا می بایست از ظرفیت های منطقه به درستی استفاده نمود و در این زمینه نیز با توجه موفقیت های کسب شده در کشت گیاهان دارویی نظیر زعفران و گل گاوزبان در شهرستان همجوار آزادشهر، به دنبال ایجاد شهرک گیاهان دارویی در منطقه هستیم که در دستورکار مسئولان شهرستان نیز قرار گرفته است.
فرماندار مینودشت افزود: در اول آذرماه میزبان اجلاسیه نماز در مینودشت هستیم که با حضور بیش از 2 هزار نفر همراه خواهد بود و همه مسئولان و دستگاه ها باید تلاش نمایند میزبانی شایسته ای از اجلاسیه نماز داشته باشیم.
وی با انتقاد از برخی دستگاه ها افزود: مدیران دستگاه های خدمات رسان باید به طور ویژه پیگیر مسائل و مراقبت از زیرساخت های خود باشند زیرا در زمان بحران هیچ چشم پوشی نسبت به کم کاری برای این مدیران نخواهد بود.
در این نشست رئیس دادگستری شهرستان مینودشت نیز با شاره به کاهش تخلفات صورت گرفته در 6 ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته اظهارداشت: در بحث معرفی شکایات و تخلفات به دادگستری مینودشت به نسبت سال گذشته کاهش چشمگیری داشته ایم و بر همین اساس در کل استان، جزو سه رتبه اول در کاهش جرم و تخلفات می باشیم.
حسن شهابی گفت: دغدغه همه مسئولان باید حفظ اموال بیت المال باشد و حتی المقدور از هزینه های غیر ضروری پیشگیری نمایند و اگر در این زمینه تخلفی به دادگستری معرفی شود با قاطعیت و طبق قانون برخورد خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برخورد برخی مدیران با مردم افزود: گزارشاتی مبنی بر برخورد نامناسب برخی مسئولان با ارباب رجوع وجود دارد که این مسئله به هیچ عنوان توجیه قانونی ندارد و حتی در این زمینه ریاست جمهور نیز رعایت حقوق شهروندی ا عنوان کردند که این موضوع خود باعث ارتقای سلامت نظام اجتماعی می شود.
شهرستان مینودشت با بیش از 80 هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان های واقع در شرق استان گلستان است.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.