به گزارش خبرنگار ایرنا حسن طیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از باخت درمقابل یس آل گرگان و درخشش بازیکنان خارجی این تیم، اعضای شورای شهر و مسئولان باشگاه قول دادند که یک بازیکن را در نیم فصل جذب ‌کنیم.
وی افزود: در ابتدا تصمیم داشتیم با 15 بازیکن بومی گرگانی در مسابقات حاضر شویم و اکنون که 4 بازیکن غیربومی داریم هیچ اتفاق خاصی در تقویت تیم روی نداده و با جذب بازیکن خارجی سعی در بهبود روند نتیجه گیری تیم داریم.
سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص دیدار تیمش در برابر یس آل گفت: زیبایی ورزش به همین مسابقات و نتایج است و باید مربیان طاقت خود را بالا برده و نقاط ضعف نیم خود را اصلاح کنند.
طیبی افزود: در کوارترهای اول و دوم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما تیم یس آل خوب بازی و دفاع کرد و در کوارترهای سوم و چهارم بهتر بود و نتیجه را به سود خود تمام کرد.
وی تصریح کرد: خوشحالیم که به یک تیم بومی و گرگانی باختیم و باید در ادامه مسابقات به فکر جبران آن باشیم.
وی‌ درباره حضور نیافتن سرمربی تیم بسکتبال شهرداری در جمع خبرنگاران گفت: وی کمی ناراحت بود و براساس تصمیم باشگاه قرار شد که من به عنوان سرپرست با خبرنگاران مصاحبه کنم.
به گزارش ایرنا دیدار تیم های بسکتبال یس آل گرگان و شهرداری گرگان که از آن به عنوان نخستین دربی تاریخ بیش از 60 ساله بسکتبال گرگان یاد می شود، عصر امروز دوشنبه در هفته نهم و پایانی دور رفت لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه 70 بر 58 به نفع یس آل به پایان رسید.
3014/1648
حبرنگار: مجید میهن دوست -- انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.