به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر گرگان اظهار کرد: 13 آبان روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و یادآور زنده نگهداشتن مبارزه با استکبار جهانی است و هرگز این روز بیادماندنی از ذهن ملت ایران فراموش نخواهد شد.
امام جمعه گرگان گفت: مردم کشور ما 13 آبان1342 سالروز تبعید امام خمینی (ره)، 13 آبان 57 روز شهادت 56 تن از دانش آموزان و 13 آبان 58سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان را که باعث شد اهداف شوم استکبار علیه انقلاب اسلامی برملا شود، فراموش نخواهد کرد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز پایداری در برابر استکبارجهانی و پیشرفت و اقتدار کشور در دنیا از دستاوردهای 13 آبان است و این مساله باعث شده فریاد ترامپ رییس جمهوری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بلند شود.
آیت الله نورمفیدی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: این نظام با جانفشانی ملت ایران و با تقدیم شهدا و جانبازان به دست آمده است و مردم هرگز از آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و تبعیت از رهبر معظم انقلاب دست بر نخواهند داشت و مقاوم تر از گذشته این راه را برای سربلندی کشور ادامه می دهند.
امام جمعه گرگان همچنین دستیبابی ایران به قدرت دفاعی را حق مسلم کشور دانست و افزود: حق هر کشوری است که قدرت دفاعی خود را در برابر دشمنان قوی کند و ایران نیز باید قدرت دفاعی خود را تقویت کرده تا کشور در برابر زیاده خواهی و قُلدری دشمنان حفظ شود.
خطیب جمعه گرگان به فرارسیدن اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: راهپیمایی اربعین حسینی علاوه بر ثواب معنوی برای زائر، تاثیر جهانی هم دارد و به نوشته یک نشریه آمریکایی اگر می خواهید اسلام حقیقی را بشناسید به زیارت اربعین بروید زیرا مراسم ارزش ها و الگوهاست و اگر می خواهید داعش را بشناسید بروید به اربعین و دشمنان داعش را بشناسید که چه خصوصیت اخلاقی دارند.
نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: برخی از رسانه های غربی تلاش دارند تا این مراسم معنوی را کمرنگ جلوه دهند و در صدد تخریب راهپیمایی و تحریک مسلمانان هستند که باید شیعه و سنی در این بخش هوشیار باشند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.