به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر پنجشنبه در حضور 2000 تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، محمد دوست به عنوان سرداور به همراه محمدرضا صالحیان و بهشاد علویان با نظارت منصور انبه قضاوت آن را برعهده داشتند.
در این بازی تیم شهرداری تنها در کوارتر دوم با نتیجه 19 بر 7 پیروز میدان بود، اما در کوارترهای اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 26 بر 12، 19 بر 18 و 21 بر 7 نتیجه را واگذار کرد.
سیدزمان حسینی سرمربی تیم شهرداری گرگان در این بازی محمد شهریان، یاسین کلاسنگیانی، عندنان دورقی، ساسون آبرامیان و مسعود سلیمانی را در ترکیب اولیه خود قرار داد.
در آن سوی میدان مهران حاتمی سکاندار تیم شهرداری تبریزبرای آغاز بازی؛ آرن داودی، محمد اوجاقی، هروه پولکو، اصغر کاردوست و روزبه ارغوان را به میدان فرستاد.
تیم شهرداری گرگان در پایان هفته ششم رقابت های لیگ‌ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، با 5 بازی بدون برد ومجموع 5 امتیاز در رده هشتم جدول 9 تیمی قرار دارد و در هفته هفتم دوشنبه آینده در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی می رود.
همچنین تیم یس آل گرگان دیگر نماینده گرگان در لیگ برتر عصر امروز در آبادان با نتیجه 95 بر 41 مغلوب پالایش نفت این شهر شد و با 5 بازی و بدون برد و 5 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت و روز دوشنبه آینده در گرگان میزبان تیم رعد پدافند هوایی خوزستان خواهد بود.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.