عیسی سنگدوینی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد که این اقدام براساس نظر فدراسیون بوده و تلاش هیات والییال استان، مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان ارشد گلستان برای تجدید نظر در این تصمیم بی نتیجه مانده است.
وی اضافه کرد: درحالی که تمام مراحل قانونی توسط مدیران تیم میدان برای حضور در لیگ مهیا شده بود ، متاسفانه در لحظات آخر تیم نفت آبادان به رقابت ها برگشت و نماینده آق قلا امکان حضور نیافت.
وی تاکید کرد هر چند با توجه به صعود نماینده آبادان از زیر گروه کشوری به دسته یک در سال گذشته؛ حضور این تیم در رقابت های دسته یک سال جاری قانونی است ولی فدراسیون می توانست تعامل مطلوب تری با والیبال استان گلستان به عنوان یکی از قطب های این ورزش در کشور داشته باشد.
سنگدوینی با اشاره به ساختار حرفه ای تیم میدان آق قلا در تیمداری والیبال گفت: شاکله بازیکنان این تیم ورزشکاران بومی و جوان استان بوده که آینده والیبال گلستان را تضمین می کند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا نیز به خبرنگار ایرنا گفت که فدراسیون والیبال قول مبنی بر حضور این تیم در لیگ یک داده بود و علاوه بر اخذ چک ضمانت در دو مرحله اولیه گروه بندی لیگ نیز این تیم را وارد کرد، اما متاسفانه در آستانه آغاز رقابت ها تیم میدان آق قلا کنار گذاشته شد.
امانگلدی گرکز افزود: ما همچنان مشغول رایزنی برای بازگشت تیم به رقابت های لیگ یک هستیم.
وی همچنین گفت که تیم میدان براساس قول مساعد و شفاهی مسئولان فدراسیون والیبال تمرینات آماده سازی خود را انجام داد و انتظار حضور در رقابت های لیگ یک را داشت.
به گزارش ایرنا تیم میدان آق قلا در مسابقات زیر گروه والیبال کشور که سال گذشته در آق قلا برگزار شد در آخرین دیدار در برابر نماینده مازندران تن به شکست 3بر2 داد و از حضور در دور نهایی و صعود به لیگ دست یک بازماند، اما با قول مساعد مسئولان فدراسیون مبنی بر امکان حضور در رقابت های سال جاری، مدیران میدان آق قلا تیم خود را برای شرکت در مسابقات لیگ دسته یک آماده کردند.
در همین راستا اوایل مهر ماه ساختمان باشگاه فرهنگی ورزشی میدان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال با حضور مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، فرماندار آق قلا و جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی به بهره برداری رسید که شامل سالن بدنسازی ، سالن غذاخوری و خوابگاه ورزشی مجهز است.
به گزارش ایرنا برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک 21 تیم اعلام آمادگی کردند که از بین آنان 16 تیم در دو گروه مقدماتی بازی ها را برگزار می کنند.
شهرستان آق قلا با دو شهر آق قلا و انبارالوم افزون بر 109 هزار نفر جمعیت دارد ودر 15کیلومتری شمال گرگان واقع است.
تلاش خبرنگار ایرنا جهت پیگیری موضوع از طریق مدیران تیم میدان آق قلا با توجه به سفر آنان به خارج از کشور، میسر نشد.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.