رامین بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از شکست سه بر یک هفته گذشته تیم ناآماده و بدون تمرین هاوش در برابر شهرداری ورامین، تمرینات خوبی در هفته جاری انجام شد.
وی افزود: باشناختی که از تیم پیکان تهران داریم و آنالیز بازی های قبلی این تیم و شناخت نقاط قوت و ضعف آن، تمرینات تاکتیکی خوبی انجام شده و امیدواریم بازیکنان تیم با اجرای کامل آن، سه امتیاز بازی خانگی را از آن خود کنند.
بابایی بابیان اینکه تیم پیکان از تیم های قدرتمند و شناخته شده لیگ برتر و دارای بازیکنان بزرگ است و فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، اضافه کرد: بازیکنان تیم هاوش علاوه بر آمادگی روحی و تاکتیکی، از حمایت تماشاگران پرشور خود نیز بهره می برد.
وی تصریح کرد: تماشاگران گنبدی دلگرمی بازیکنان و کادر فنی تیم هستند و امیدواریم فردا با بازی خوب و کسب سه امتیاز پاسخ محبت های آنان را بدهیم.
سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس یادآور شد: وقوع برخی مشکلات در ابتدای فصل و تغییر حامی مالی و مدیریت باشگاه به این تیم ضربه زد و بازیکنان و کادر فنی برای بازگشت به شرایط مطلوب، به زمان نیاز دارند.
بابایی افزود: وضعیت تیم رفته رفته بهتر شده و حمایت تماشاگران و مدیریت جدید باشگاه در بهبود شرایط موثر است.
هفته پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور جام شهید محسن حججی فردا (چهارشنبه) در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که دریکی از این دیدارها، دو تیم هاوش گنبدکاووس و پیکان تهران در سالن ورزشی المپیک گنبدکاووس به مصاف هم می روند.
تیم هاوش گنبدکاووس از چهار هفته گذشته لیگ برتر، سه بازی انجام داده که حاصل آن یک برد و دو باخت بوده و این تیم هم اینک با سه امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها در رده نهم جدول قرار دارد.
بازی هفته دوم تیم گنبدکاووس برابر کاله مازندران به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی با حکم سازمان لیگ والیبال لغو و به زمان دیگری موکول شده است.
شهرستان مرزی گنبدکاووس که در محافل ورزشی و رسانه ای از آن به پایتخت والیبال یاد می شود با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.