به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین حسن پور روز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون بیش از 3 هزار و 800 پرونده وارد این اداره کل شد که با بررسی آنها متخلفین این میزان جریمه شدند.
وی بیان کرد: تعیین این جریمه ها و واریز آن به حساب دولت در شرایطی است که پارسال در نتیجه بررسی 7 هزار و 36پرونده ، متخلفین 32میلیارد ریال جریمه به حساب خزانه واریز کردند.
به گفته وی؛ درج نشدن قیمت روی کالاها، گران فروشی، کم فروشی، ارائه نکردن فاکتور، تقلب و رعایت نشدن مقررات نظام صنفی؛ پر تکرار ترین تخلف انجام شده امسال در گلستان است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: یکی دیگر از وظایف این اداره کل رسیدگی به پرونده های مرتبط با قاچاق کالا و ارز بوده که بخش عمده ای از آن در حوزه قاچاق چوب است.
حسن پور ادامه داد: به جز قاچاق چوب ، تخلفات عرضه و فروش لوازم بهداشتی قاچاق و یا تاریخ گذشته و فروش موبایل قاچاق دیگر پرونده های تعزیراتی عمده در استان را تشکیل می دهد.
وی گفت: یکی از اهداف این اداره کل تلاش برای تضمین سلامت شهروندان است که نظارت های مستمر و پیگیری های مداوم برای جلوگیری از ورود کالاها و تولیدات قاچاق و غیرمجاز، رسیدن به این هدف را آسان خواهد کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان بیان کرد: یکی از مشکلات تعزیرات نداشتن مکان ثابت و مشخص برای نگهداری کالاهای قاچاق و یا بدون صاحب ضبط شده به حساب دولت است که هم اینک این کالاها به انبارهای مازندران منتقل می شود.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.