به گزارش دریافتی ایرنا، سید مناف هاشمی در نشست با اعضای شورای قضایی گلستان اظهار کرد: ازهر گونه اقدام و همکاری و تعامل که استانداری بتواند در مسیر احقاق حقوق عامه موثر باشد، کوتاهی نخواهیم کرد .
وی با بیان اینکه همکاران ما در حوزه های اجرایی نمی توانند بدون پشتیبانی قوه قضاییه کار کنند، تاکید کرد: در کنار دستگاه قضایی و در سایه وحدت، مسیر توسعه را دنبال خواهیم کرد.
هاشمی افزود: فارغ از بحث های جناحی و تبلیغاتی برای بهبود وضعیت اشتغال و حل مشکل جوانان تلاش می کنیم.
استاندار گلستان همچنین گفت که همه تلاش ها بر وحدت و امنیت است که در استان این نعمت به سبب همدلی مسئولان دستگاه های اجرایی، قضایی و انتظامی، روحانیان و مردم وجود دارد.
او اضافه کرد: هر چند برخی به دنبال القای شکاف بین قوا هستند اما در اصول هیچ اختلافی نیست و در بین مسئولان استانی و محلی نیز در این زمینه اختلافی وجود ندارد.
رییس دادگستری کل گلستان نیز گفت: کاهش ورودی 20 هزار پرونده به محاکم استان، سازش 50 درصدی پرونده ها در شعبه های ویژه صلح و سازش و کاهش جمعیت کیفری زندان ها از مواردی است که با تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی محقق شده است.
هادی هاشمیان افزود: امنیت بسترساز جذب سرمایه گذار، تولید و اشتغال است که این مهم با تعامل و همراهی دادگستری و دستگاه های اجرایی محقق می شود.
او اظهار کرد: دادگستری با ظرفیت های موجود در شورای قضایی، شورای حفظ حقوق بیت المال و ستاد اقتصاد مقاومتی آماده کمک و همراهی با استانداری برای آسان سازی به منظور ارائه خدمات به مردم، حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی و امنیت سرمایه گذاری است.
وی اظهار امیدواری کرد که تعامل بین استانداری به عنوان نماینده دولت و دادگستری به عنوان نماینده قوه قضاییه در استان تداوم داشته باشد.
در این دیدار مدیران کل زندان ها، سازمان بازرسی، پزشکی قانونی، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک، سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان اعضای شورای قضایی استان و دادستان دادگاه ویژه روحانیت در استان های گلستان و مازندران حضور داشتند.
6204/1648
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.