عیسی سنگدوینی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این تیم با ترکیب رحمان رئوفی و بهمن سالمی که به نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرده بود در این مرحله به مصاف تیم میزبان رفت که با قبول شکست دو بر صفر از راهیابی به دیدار نهایی بازماند.
وی ادامه داد: بازیکنان گنبدی تیم ملی در دیدار رده بندی به مصاف تیم قطر یک با ترکیب جفرسون سانتوس و جولیو سزار رفتند و در رقابتی دیدنی و سنگین دو بر یک مغلوب حریف شدند و به مقام چهارمی قناعت کردند.
ملی پوشان کشور ما در ست نخست این مسابقه 21 بر 15 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم و سوم با امتیاز مشابه 23 بر 21 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند.
به گزارش ایرنا رقابت‌های جدول اصلی تور آسیایی اندونزی از پنجشنبه قبل با حضور 24 تیم در هشت گروه مقدماتی در شهر پالمبانگ میرن آغاز شد.
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران در دور مقدماتی موفق به شکست عمان و هنگ کنگ شد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شده بود.
ملی پوشان ایران در مرحله نخست حذفی نیز قزاقستان ب را از پیش رو برداشتند و در دومین جدال استرالیا را شکست دادند تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کنند اما سالمی و رئوفی در مرحله نیمه نهایی مغلوب اندونزی شدند تا حریف قطر یک در دیدار رده بندی شوند.
تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران که از آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی بازیکنان آق قلایی در ترکیب خود استفاده می کرد نیز در گروه هفتم دور مقدماتی با تیم های استرالیا یک (دورانت _ برانت) و ژاپن یک (تاکاهاشی _ شیراتوری) همگروه بود که مغلوب حریفان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
رضا نائینی به عنوان مربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی کردند.
گلستان از قطب های والیبال ساحلی کشور محسوب می شود.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.