مریم قوشچی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت کنندگان در این دوره در 2 گروه پنج و شش تیمی به مدت هشت روز رقابت می کنند.
وی عنوان کرد: تیم های حاضر در این رقابت ها، بازی های خود را در مرحله گروهی به صورت دوره ای برگزار می کنند، تا تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهائی راه یابند که در این مرحله تیم ها به صورت ضربدری با هم دیدار کرده تا تیم های فینالیست مشخص شود.
وی یادآور شد: 'محمود رشید' سرمربی تیم ملی کریکت زنان کشوراز نزدیک شاهد برگزاری این رقابت ها به منظور انتخاب نفرات برتر و بهترین های این دوره جهت حضور در اردوی این تیم وشرکت در رقابت های قهرمانی آسیا است.
قوشچی در خصوص قرعه کشی و گروه بندی مرحله مقدماتی این بازی ها گفت: در گروه الف این دوره تیم های گلستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، اصفهان و قم حضور دارند.
نائب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان افزود: همچنین تیم های فارس، تهران، لرستان، کرمان، خراسان رضوی و قم در گروه ب جدول دور مقدماتی قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا در نخستین بازی این رقابت ها صبح امروز تیم گلستان از گروه اول به مصاف تیم اصفهان رفت و از گروه دوم کرمان با فارس دیدار می کند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.