جبار قوچان نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنده و همکارانم به عشق مردم گنبدکاووس و علاقه مندی آنان به والیبال، مسئولیت تیم را قبول کردیم اما با ایجاد برخی مشکلات و کم توجهی به رفع آن ازسوی مسئولان باشگاه، از مردم خوب این شهر حلالیت گرفته و کناره گیری کردم.
وی پرداخت نکردن حق ورودی تیم به فدراسیون، لغو بازی هفته دوم و عدم پایبندی مدیرعامل به پرداخت اولیه قرارداد بازیکنان را از دلایل کناره گیری خود از سرمربیگری تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس اعلام کرد.
قوچان نژاد اضافه کرد: در روزهای گذشته و البته بدون هماهنگی با بنده، از سوی باشگاه با بازیکنان و مربیان تیم تماس گرفته شده و خواهان عقد قرارداد جدید با رقم کمتر از مبلغ قبلی شدند که با اعتراض بازیکنان و کادر فنی روبرو شد.
وی تصریح کرد: این قبیل رفتارها توهین به بازیکنان و مربیان است و سبب شده تا تیم از 10 روز گذشته تاکنون هیچ تمرینی نداشته باشد و همه زحمات گذشته که برای آمادگی تیم در مسابقات کشیده شده بود، به هدر رفت.
سرمربی تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس ادامه داد: از طرف دیگر باشگاه اعلام کرده که هیچ مربی و بازیکنی حق مصاحبه ندارد که این امر بر خلاف اصول حرفه ای ورزشی است و این گونه رفتارها تنها به ورزش ضربه می زند.
به گزارش ایرنا، تیم کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس که درهفته اول لیگ برتر والیبال در خانه موفق به برد سه بر یک مقابل شهرداری ارومیه شد ولی به دلیل عدم پرداخت حق ورودی به فدراسیون و برخی اشکالات در قرارداد بازیکنان و مربیان، بازی دوم آنان مقابل کاله آمل لغو شد.
بر این اساس و پس از رایزنی هایی که بین فدراسیون والیبال و سازمان لیگ با مدیرعامل باشگاه ایرانیان گنبدکاووس انجام شد، با بازگشت این تیم به لیگ برتر به صورت مشروط موافقت شد که یکی از شروط آن پرداخت حق ورودی تیم تا فردا چهارشنبه به حساب فدراسیون و ارائه قراردادهای بازیکنان و مربیان به سازمان لیگ بود.
هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور جام شهید محسن حججی قرار است عصر فردا چهارشنبه 26 مهر در شهرهای مختلف برگزار شود و بر اساس برنامه اعلام شده تیم کارت اعتباری ایرانیان گنبد باید در تبریز به مصاف تیم شهرداری تبریز برود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.