به گزارش روز یکشنبه ایرنا نورمحمد تربتی نژاد در بیانیه ای افزود: از جمله اظهارات سخیف و موهن ترامپ، دروغ پردازی و اتهامات ناروا نسبت به ملت ایران و فرزندان غیورش در سپاه بود که موجب برانگیخته شدن عواطف و احساسات ایرانیان شده و بدون شک حمایت بیشتر مردم از این شجره طیبه ضربات سهمگینی به منافع نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه خواهد بود.
نماینده گرگان و آق قلا در مجلس اضافه کرد که اظهارات ترامپ مبنی بر لغو برجام از نظر موازین حقوقی و بین المللی بی پایه و بی اساس است و بلافاصله پس از این اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، کشورهای انگلیس، آلمان، فرانسه، چین و روسیه و آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت خود را از برجام بطور صریح اعلام نمودند.
به گفته وی؛ ترامپ پیش تر تهدید به پاره کردن برجام کرد، در حالی که اینک لغو آن را به کنگره واگذار نمود که مسلما دچار مشکل خواهد شد.
همچنین فرماندهی وعقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان به همراه فرماندهی تیپ 230 در پیام مشترکی اعلام کردند که سپاه نیروی مقتدر دفاع از انقلاب، ارزش های اسلامی و انقلابی و ضامن امنیت کشور است.
آنان افزودند که این نهاد از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و درهمه عرصه ها ، همواره نقش خود را به عنوان رکن رکین امنیت ‌ساز کشور انجام و اثبات کرده است.
در این بیانیه با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که اگر سپاه نبود، کشور نبود، آمده است: سپاه آنچنان در راه و تداوم امنیت و صیانت از انقلاب بی ‌دریغ و جانانه تلاش کرده و خوش درخشیده که امروز محبوب قلب هر ایرانی منصف و آزاده و مورد هجوم دشمنان نظام و انقلاب است، تا آنجا که مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا در وصف این نهاد انقلابی و ارزشی فرمودند: 'انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهمی از کارنامه سپاه پاسداران است.'
3014/1648
دریافت و تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.