به گزارش خبرنگار ایرنا نصرت الله لطفی روز چهارشنبه در همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در گرگان اظهار کرد: تبلیغ و تبیین کارآمدی نظام کار یک نهاد، دستگاه و دولت نیست، بلکه همه باید برای تحقق آن همراه شوند و هر کسی دل در گرو نظام دینی دارد برای امیدواری و همگرایی بیشتر مردم و شور و نشاط مضاعف در این مسیر باید تلاش کند.
وی گفت: امروز دشمن با صدها ماهواره و رسانه در حال شبهه افکنی در کارآمدی نظام و انقلاب است و باید به فرمایش بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی که حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، عمل کنیم .

*مبارزه با استکبار جهانی به خوبی ادا نشده است
لطفی به نزدیک بودن یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: متاسفانه حق این روز ادا نشده است و به گونه ای اقدام شده که تنها به روز دانش آموز خلاصه شود درحالی که روز ملی مبارزه با استکبار و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه اختلاف معرفتی و اعتقادی بین انقلاب اسلامی و استکبار وجود دارد، افزود: هرچقدر بالندگی نظام بیشتر می شود، شیطنت و توطئه دشمن علیه کشور ما مضاعف شده و 13 آبان امسال روز پاسخگویی به یاوه سرایی ها و تحرکات شیطانی اخیر در داخل و خارج است.

*9 دی روز میثاق امت با ولایت است
وی گفت: یوم الله 9 دی روز میثاق امت با ولایت است، مردم در این روز در برابر استکبار جهانی و نااهلان داخلی ید واحده شدند و نباید این حماسه فراموش شود.
به گفته وی؛ بزرگداشت این حماسه پیامی برای عوامل فتنه و فتنه جویان بوده که ملت ایران با تبعیت از رهبری همیشه در صحنه حضور دارد.
به گزارش ایرنا همایش دو روزه روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسرکشور از امروز چهارشنبه در گرگان آغاز شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این همایش تبلیغ انقلاب و صیانت از آن را وظیفه سنگینی بیان کرد و گفت: تلاش می شود که روح انقلابی بودن و عمل به موقع همواره مد نظر باشد.
حجت الاسلام احمدرضا احمدی گزارشی از وضعیت استان گلستان ارائه کرد و افزود: بخشی از جمعیت استان را اهل سنت تشکیل می دهند که همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و برای همین گروه های تکفیری نمی توانند در این استان نفس بکشند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.