به گزارش خبرنگار ایرنا، نصرت برزگر روز دوشنبه درجمع برخی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی منطقه گنبدکاووس اظهار داشت: ارتقا یا تکمیل ظرفیت پروازهای فرودگاه کلاله نیازمند تلاش و فعالیت بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی برای جذب مسافر است.
وی با اشاره به نقش فرودگاه کلاله درتوسعه منطقه شرق استان گلستان گفت: پروازهای این فرودگاه که در هفته دو بار در روزهای شنبه و چهارشنبه انجام می شود از مطمئن ترین پروازها است که تاکنون سابقه لغو نداشته است.
برزگر با تاکید برضرورت تبلیغات و اطلاع رسانی پروازهای فرودگاه کلاله ازسوی رسانه ها و دفاتر خدمات مسافرتی منطقه اضافه کرد: تاکنون تبلیغات و اطلاع رسانی زیادی در قالب نصب بنر، توزیع بروشور، تراکت و فضای مجازی در طح منطقه انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: ظرفیت هر پرواز فرودگاه کلاله 40 نفر است که به راحتی قابل تکمیل شدن است و این منوط به فعالیت و تلاش بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری منطقه و استان است.
فرماندار کلاله در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی واحد سوخت رسان در فرودگاه این شهرستان تا 2 هفته آینده خبر داد و گفت: با راه اندازی این واحد، پروازهای این فرودگاه به زاهدان نیز تا یک ماه آینده برقرار می شود.
به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز دراین نشست، ضعف تبلیغات و اطلاع رسانی را از عوامل اصلی در تکمیل نشدن ظرفیت پروازهای فرودگاه کلاله اعلام کرد و گفت: بسیاری از مردم از زمان دقیق پروازها و اینکه بلیط پروازهای کلاله 100 هزار تومان ارازنتر فرودگاه گرگان است، اطلاع ندارند.
ابراهیم کریمی با تاکید بر ضرورت حمایت از دفاتر خدمات مسافرتی برای فروش بلیط پروازهای فرودگاه کلاله، افزود: درآینده ای نزدیک میراث فرهنگی نیز یک بسته حمایتی به دفاتر فروش بلیط می دهد.
به گزارش ایرنا، دراین جلسه برخی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی منطقه گنبدکاووس نیز در سخنانی برلزوم دایر کردن پروازهای دیگر از فرودگاه کلاله به مقصد زاهدان و مشهد مقدس تاکید کردند.
فرودگاه شهرستان کلاله با افزون بر 130 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان و در فاصله 35 کیلومتری شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع است.
/3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.