مرتضی اسدی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : این اردو از 12 مهر در خانه کشتی شماره یک تهران آغاز می شود و ملی پوشان تا 25 مهر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند.
وی بیان کرد : اصغر جبلی کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم تنها نماینده استان گلستان در این اردوی آماده سازی است که تلاش می کند با نمایش توانایی ها و قابلیت های فنی خود ، در فهرست نهایی تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی این رده سنی قرار گیرد.
دبیر هیات کشتی گلستان افزود: همچنین دور جدید اردوی تیم ملی کشتی ساحلی ایران برای شرکت در رقابت های جهانی از امروز در تهران آغاز شد که در اردوی رده های سنی نوجوانان و جوانان 3 گلستانی حضور دارند.
اسدی ادامه داد: در وزن 70 کیلوگرم رده سنی نوجوانان موسی الرضا تاتاری و در وزن 70 کیلوگرم رده سنی جوانان، هاشم رضانژاد و در وزن 80 کیلوگرم امیرحسین ایلات از گلستان به اردو فراخوانده شدند.
به گفته وی؛ همچنین در این اردو که تا 20 مهرماه در محل خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه دارد ، غفور هاشمی مربی سازنده کشتی گلستان به عنوان عضو کادر فنی تمرینات ملی پوشان را زیر نظر خواهد داشت.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.