به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس اظهار داشت: سیاست های تبیین شده از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط رهبری انقلاب تایید و حمایت می شود.
وی گفت: براین اساس، دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دیگر نهادها و ارگان ها باید تابع سیاست های مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و برای تحقق آن، انقلابی عمل نمایند.
حجت الاسلام ترابی با برشمردن برخی شاخص های انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن، اضافه کرد: پیروی از سیره و مرام امام راحل (ره) از مهمترین شاخصه های انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است.
وی تصریح کرد: همه مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید فداکارانه وارد صحنه شده و در مصاف نمی شودها، راه شدنی پیدا کنند.
خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه بازگشایی مدارس، برلزوم مشارکت بیشتر خیرین و مردم در این اقدام خداپسندانه تاکید کرد و گفت: صدقه دادن در این راه هر چند اندک باشد، تجارت با خداوند است.
حجت الاسلام ترابی، کمک به مردم مسلمان و آواره میانمار را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود : چند صد هزار نفر از مردم این کشور به دلیل جنایت های غیر انسانی بوداییان، آواره شده و نیاز به کمک دارند.
وی به آغاز بازگشت حجاج ایرانی از سرزمین وحی نیز اشاره کرد و افزود : با وجود تبلیغات منفی در فضای مجازی درخصوص نرفتن به حج و یا بدرفتاری و تحقیر حجاج ایرانی، حاجیان ما با سرافرازی و احترام اعمال حج تمتع خود را بجا آوردند و بتدریج درحال برگشت به کشور هستند.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد : در مساله حجاب و دیگر مسائل همه وظیفه داریم به نظام اعتماد و از آن حمایت نماییم.
وی به موفقیت های جبهه مقاومت در سوریه نیز اشاره کرد و گفت: بحمدالله گروهک های تروریستی و داعشی درحال جارو شدن از خاک سوریه هستند و امروز این کشور خط مقدم اسلام در مقابله با کفار است.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.