حسن صادقلو عصر یکشنبه در چهل و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در گرگان با اشاره به تاثیرعملکرد بانک های استان در رونق تولید ، اظهارداشت: سال 95 اقدامات بانک ها در ارائه تسهیلات موثر بود ولی امسال در راستای تحقق افزایش تولید و اشتغال باید فعال تر از سال گذشته عمل نمایند.
وی اضافه کرد: دولت شعار خود را براساس فرمایشات مقام معظم رهبری تدبیر و امید در راستای تولید و اشتغال قرار داده و همه باید همکاری لازم در جهت تحقق این دو اصل مهم را داشته باشند.
استاندار گلستان افزود: بانک ها در مسیر ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و طرح های اشتغال زا با جدیت مسیر سال گذشته را ارتقا دهند.
به گفته وی؛ باید سهم صنعت، کشاورزی و گردشگری در واحدهای مصوب کارگروه تسهیل مشخص شود و تمام واحدهایی که در راستای تولید و اشتغال فعال هستند از تسهیلات بهره مند شوند.
استاندار گلستان اضافه کرد: باید برای کسانی که به موقع به بانک ها برای تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات مراجعه می کنند، مشوق هایی قائل شد.
وی ادامه داد: با توجه به تمرینی که کارگروه تسهیل و بانک ها در سال گذشته در جهت تسهیل در فعالیت های تولیدکنندگان داشتند، امیدواریم شاهد افزایش پرداخت تسهیلات به متقاضیان از سوی بانک ها باشیم.
در چهل و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حسینقلی قوانلو مدیر کل صنعت معدن و تجارت گلستان با بیان گزارشی از روند ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، گفت: امسال پرداخت 327 میلیارد تومان به 238 واحد تولیدی مصوب شده که از این میزان 176 واحد در صنعت، 59 واحد در کشاورزی و 3 واحد در سایر قسمت ها فعال هستند.
وی افزود: گلستان از جهت معرفی واحدهای تولیدی به بانک ها رتبه پنجم کشور و از جهت پرداخت تسهیلات رتبه هفتم کشور را داراست.
در ادامه مدیران عامل بانک های استان گزارشی از اقدامات خود ارائه کرده و مشکلات 7 واحد تولیدی نیز با حضور استاندار گلستان بررسی و دستورات لازم جهت رفع مسائل آنان صادر گردید.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.