علی روشن شمال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت️: این اردو از امروز شنبه 11شهریورماه در دریاچه آزادی تهران آغاز خواهد شد و تا 31 این ماه ادامه دارد.
به گزارش سایت فدراسیون قایقرانی علاوه بر مجللی از گلستان، معراج محمدزاده، کیا اسکندانی و هومن کریمی از تهران و علی اجاقی از کرمانشاه نیز در اردو حاضر خواهند بود.
هدایت ورزشکاران در این مرحله به عهده الیاس اقلیمی است که دامون صادقی به عنوان دستیار این سرمربی را همراهی می کند.
عادل مجللی مقدم فومنی متولد 1372 در بندرترکمن واقع در غرب گلستان است، وی چند روز قبل مدال برنز رقابت های جهانی جمهوری چک را برای ایران به ارمغان آورد.
مجللی مدال طلای مسابقات آسیایی تهران در رشته کانو انفرادی 500 متر در سال 2011، مدال طلا و برنز رقابت های آسیایی سمرقند در رشته کانوی انفرادی 100 و 500 متر در سال 2013 و مدال برنز آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کانو200متر را در کارنامه ورزشی دارد و سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان گلستان در المپیک ریو دوژانیرو برزیل حضور داشت.
بندرترکمن با افزون بر61 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است و به علت همجواری با سواحل خزر گرایش به ورزش قایقرانی و سایر ورزش های حوزه آب در این شهرستان زیاد می باشد، بندرترکمن دو هزار و 800 ورزشکار بیمه شده ،دارد.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.