به گزارش خبرنگار ایرنا، ارازجان شمالی روز چهارشنبه درهمایش مدیریت صنعتی در صنایع تولیدی و خدماتی در گنبدکاووس گفت: با حمایت های خوب دولت یازدهم، وضعیت اقتصادی کشور از منفی 6.8 درصد به مثبت پنج رسید.
وی با تاکید بر ضرورت ادامه این حمایت ها از واحدهای تولیدی در دولت دوازدهم افزود: تولیدکنندگان همچون زنبور عسل هستند که نیاز به باغ های گل دارند و دولت باید به ایجاد این باغ ها اهتمام ورزد.
شمالی اضافه کرد: برگزاری این همایش با هدف توجه بیشتر واحدهای تولیدی به استفاده از مدیریت علمی است.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این همایش با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر برلزوم تغییر نگرش سنتی به علمی در مدیریت واحدهای تولیدی تاکید کرد.
عبدالقدیر کریمی افزود: برگزاری این همایش ها هم برای مدیران و هم برای تولیدکنندگان بسیار مفید است و آنها می توانند در این همایش ها نقطه نظرات خویش را بیان نمایند.
وی گفت: دولت یازدهم تسهیلات خوبی درجهت رونق تولید و فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال به واحدهای تولیدی گلستان اختصاص داد.
کریمی از تلاش های سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی گلستان برای برگزاری این همایش قدردانی کرد.
در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس که در شرق استان گلستان واقع است، 93 واحد تولیدی فعال وجود دارد.
در این همایش که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس درحال برگزاری است، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان و برخی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی منطقه گنبدکاووس حضور دارند.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.