به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار مینودشت عصر سه شنبه در مراسم متمرکز افتتاح طرح های هفته دولت در این شهرستان گفت: برای عملیات اجرایی این طرح ها که در حوزه های مختلف انجام شده مبلغ 250 میلیارد ریال هزینه شده است.
اسرافیل وزیری افزود: با افتتاح طرح های هفته دولت بویژه هشت طرح اقتصادی و اشتغالزای آن برای 208 نفر ایجاد شغل شده است.
وی، شهرداری، بخشداری ها، دهیاران، ناحیه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای، برق، بنیاد مسکن، شرکت گاز، جهادکشاوزی، تعاون و صندوق کارآفرینی امید را از ادارات و نهادهای مینودشت اعلام کرد که در هفته دولت طرح افتتاحی دارند.
وزیری از خدمات دولت تدبیر و امید و ادارات و نهادهای مینودشت در اجرای طرح های عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان قدردانی کرد.
فرماندار مینودشت همچنین با اشاره برخی خدمات و اقدامات دولت یازدهم در سطح ملی و منطقه ای گفت: توافق هسته ای یا برجام و رفع تحریم های هسته ای، کاهش تورم، طرح تحول سلامت و افزایش حقوق اقشار مختلف از جمله این موفقیت ها بوده است.
وزیری افزود: در دولت یازدهم طرح های بزرگی ازمحل اعتبارات ملی در مینودشت انجام شده یا درحال انجام است که سد نرماب چهل چای از مهمترین آن ها است.
وی، احداث بزرگراه ورودی مینودشت، تکمیل بیمارستان 155 تختخوابی، تکمیل 750 واحد مسکن مهر، تامین آب شرب و پراخت 450 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را از دیگر طرح های بزرگ در مینودشت برشمرد.
وزیری اضافه کرد: امروز درسایه توجه دولت، عملیات گازرسانی به همه روستاهای مینودشت پایان یافته است.
دراین مراسم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت برگزار شد مدیرکل بنیاد مسکن، مدیر عامل شرکت گاز گلستان، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان و ائمه جمعه شهرستان به همراه مدیران این شهرستان حضور داشتند.
شهرستان مینودشت با افزون بر 81 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.