به گزارش خبرنگار ایرنا، با بهره برداری از این دو بخش که روز یکشنبه با حضور متولیان حوزه بهداشت و درمان و برخی مدیران گنبدکاووس برگزار شد، درمجموع تعداد 20 تخت به ظرفیت تخت های بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهرستان اضافه شد.
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس در مراسم افتتاح این دو بخش گفت: بیمارستان 96 تختخوابی پیامبر اعظم (ص) این شهرستان درسال 1393 به صورت ناقص افتتاح شد در یکی دو سال اخیر، بخش های مختلف آن تجهیز و به بهره برداری رسید.
دکتر رضا صابری بابیان اینکه مراکز درمانی گنبدکاووس به مردم شرق استان گلستان خدمات می دهند و شدیدا نیاز به افزایش تخت های بیمارستانی دارند، افزود: با احداث بیمارستان 800 تختخوابی این شهرستان که مجوز آن صادر شده است، این نیازها رفع می شود.
وی با اشاره به افتتاح دو بخش جدید بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، گفت: برای تجهیز بخش داخلی 2 با ظرفیت 16 تخت مبلغ سه میلیارد ریال و برای راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان این مرکز درمانی با ظرفیت چهار تخت مبلغ 15 میلیارد ریال هزینه شده است.
دکتر صابری همچنین از اضافه شدن 6 تخت جدید به تخت های بخش مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان طالقانی گنبدکاووس با هزینه 15 میلیارد ریال، اضافه کرد: مراسم بهره برداری از این تخت ها و نیز افتتاح مرکز تروما شرق گلستان با هزینه 55 میلیارد ریال فردا دوشنبه با حضور استاندار گلستان و مقامات دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات و کمبودها درحوزه بهداشت و درمان گنبدکاووس، از خیرین و بخش خصوصی خواست دراین حوزه ها وارد شوند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و دارای چهار بیمارستان دولتی، دو بیمارستان خصوصی و یک بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی می باشد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.