به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز شنبه درنشست با مدیران مدارس گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، اظهار داشت: پیش بینی این مقدار اعتبار ازمحل اعتبارات تملک دارایی ها درمقایسه با سال های قبل بی سابقه بوده و بالاترین مبلغ دربین شهرستان های استان گلستان است.
وی بابیان اینکه دولت نگاه ویژه به آموزش وپرورش دارد، گفت: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار بزرگی برای توسعه و پیشرفت کشور است و همه ادارات و نهادها باید به این نهاد زیربنایی و تاثیرگذار کمک کنند.
کریمی اضافه کرد: امروز جامعه فرهنگیان می توانند با تشکل اتاق فکر درحوزه های مختلف به مدیران کشور، استان و شهرستان در امر توسعه و پیشرفت کمک نمایند.
وی، تلاش برای تحقق اهداف سند تحول نظام تعلیم و تربیت را از دیگر وظایف مهم فرهنگیان بویژه مدیران مدارس دانست و تصریح کرد: در تحقق این سند مهم مدیران باید از همه ظرفیت های مدرسه و نیز مشارکت خانواده ها استفاده کنند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این دو شهید را نماد خدمت به مردم دانست و گزارشی از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی 261 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با هزینه یک هزارو 20 میلیارد ریال دراین شهرستان درهفته دولت ارائه داد.
به گزارش ایرنا، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین نشست ضمن تبریک هفته دولت از تلاش فرهنگیان و مدیران مدارس درسال تحصیلی گذشته و اهتمام برای آماده سازی پروژه مهر و بازشگایی مدارس درسال تحصیلی جدید قدردانی کرد.
فرج الله رزاقی با اشاره به برخی موفقیت های علمی، آموزشی، فرهنگی ورزشی و هنری دانش آموزان و معلمان گنبدکاووس درسال تحصیلی گذشته درسطح ملی و استانی، برلزوم تلاش برای استمرار این موفقیت ها درسال تحصیلی جاری نیز تاکید کرد.
وی افزود: مدیران مدارس برای پیشبرد امور آموزشی و پرورشی بویژه تحقق سند تحول نظام تعلیم و تربیت، برنامه محوری و نیز استفاده از ظرفیت های سخت و نرم افزاری مدرسه بویژه مشارکت خانواده ها را در دستور کار خود قرار دهند.
آموزش و پرورش شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت دشرق گلستان حدود 61 هزار دانش آموز و 3400 فرهنگی شاغل دارد.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمدشیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.