به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اصغر طهماسبی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح متمرکز و آغاز طرح های اجرایی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گرگان اظهار کرد: در این هفته گلستان شاهد بهره برداری از هزار و 299 طرح کوچک و بزرگ است که برای اجرای آنها بیش از 7هزار و 520 میلیارد ریال هزینه شد .
وی بیان کرد: از این تعداد، هزار و 25 طرح مربوط به بخش عمرانی و مابقی پروژه های اقتصادی است که امیدواریم بهره برداری از آنها نقش موثری در رونق و توسعه بیش از پیش گلستان داشته یاشد .
معاون سیاسی استاندار گلستان به طرح های هفته دولت شهرستان گرگان اشاره کرد و گفت: امروز 210 طرح عمرانی و اقتصادی در گرگان به بهره برداری رسید و یا عملیات ساخت آن آغاز می شود که اعتبار هزینه شده برای این طرح ها هزار و 70 میلیارد ریال است.
به گفته وی؛ از مجموع این طرح ها ، 143 طرح در بخش عمرانی است که برای بهره برداری از 116 طرح 410 میلیارد ریال و برای آغاز ساخت 27 طرح دیگر نیز 440 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
وی گفت: مابقی طرح های قابل اجرا و بهره برداری هفته دولت گرگان مربوط به بخش های اقتصادی است که با بهره برداری از آنها فرصت اشتغال برای 197 نفر ایجاد خواهد شد.
در این مراسم همچنین مجتمع فرهنگی هنری شهرستان گرگان که عملیات ساخت آن سال 86 آغاز شده بود پس از 10 سال و با صرف 43 میلیارد ریال و مساحت 3 هزار و 500 متر با کاربری فرهنگی، هنری و اداری و نیز یک سالن آمفی تئاتر و سینما روباز به بهره برداری رسید.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.