به گزارش ایرنا از استانداری گلستان، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار گلستان در گرگان اظهار کرد: روز گذشته شش مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای استان به بهره برداری رسید و مطابق برنامه ریزی ها همه شهرهای بالای 50 هزار نفر باید به این خدمت مهم اجتماعی مجهز شوند.
وی بیان کرد: یکی دیگر ازاولویت های بهزیستی، توانمندی سازی مددجویان و برنامه ریزی برای خانه دار کردن آنان است که در این میان خانواده های دارای 2 فرزند معلول در صدر اقدامات قرار دارند.
رییس سازمان بهزیستی افزود: روز گذشته 38 مسکن ویژه مددجویان و خانواده های دارای 2 معلول گلستان به بهره برداری رسید که امیدواریم با حضور بیشتر خیرین و جذب به موقع اعتبارات دولتی ، تعداد بیشتری از این منازل ساخته و تحویل متقاضیان شود.
استاندار گلستان در این جلسه بر توسعه خدمات بهزیستی به مددجویان زیرپوشش در استان تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات مطلوب و حفظ شان و کرامت این افراد مورد تاکید است.
حسن صادقلو اظهار کرد: بودجه ها و امکانات واگذار شده به گلستان با توجه به تعداد جمعیت جوان استان باید متناسب و بیشتر از دیگر استانها باشد تا کمبودهای فراوان درتامین نیازهای این منطقه رفع شود.
وی افزود: با توجه به حضور و زندگی قومیت های گوناگون، امکان بروز آسیب های اجتماعی نیز وجود دارد که نگاه مداخلانه جویانه موثر و به موقع می تواند از آسیب های ناشی از تفاوت فرهنگ ها جلوگیری کند.
3091 /1648
تنظیم : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.