به گزارش خبرنگار ایرنا در روز چهارمین این رقابت ها تیم امیدهای 'ملوان بندرگز' در یک بازی پرگل و یک طرفه با نتیجه 10 بر 1 در برابر تیم 'وحدت چمران ماهشهر' به پیروزی رسید و با کسب 9 امتیاز از سه بازی در صدر جدول رده بندی قبل از پایان رقابت ها قرار گرفت.
همچنین در دیگر بازی روز چهارم این رقابت ها تیم 'موج گناه' موفق شد با نتیجه 6 بر صفر در برابر تیم 'شهید جهان نژادیان آبادان' را شکست دهد و با 6 امتیاز از سه بازی در رده دوم قرار بگیرد و تیم آبادان نیز در مکان چهارم با سه امتیاز از سه بازی قرار دارد.
در ادامه این رقابت ها و در آخرین روز، امروز سه شنبه 2 دیدار برنامه ریزی شده که در بازی اول تیم 'موج گناوه' در برابر تیم 'اتصالات پلیمری تیران اصفهان' قرار خواهد گرفت و در بازی دوم تیم 'ملوان بندرگز' به مصاف تیم 'شهید جهان نژادیان' آبادان می رود.
در پایان روز چهارم این رقابت ها در جدول رده بندی تیم 'ملوان بندرگز' با سه بازی، سه برد، بدون باخت، 18 گل زده، 6 گل خورده و تفاضل 12+ در صدر قرار دارد و تیم های 'موج گناوه' و 'اتصالات پلیمری تیران اصفهان' هر 2 با کسب 6 امتیاز از سه بازی (2 برد و یک باخت) و به علت تفاضل گل های 11+ و 1- در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند و تیم 'شهید جهان نژادیان آبادان' با سه امتیاز از سه بازی (یک برد و 2 باخت) و تفاضل 3- در رده چهارم است.
تیم 'وحدت چمران ماهشهر' نیز که بازی های خود را به اتمام رساند با چهار بازی، بدون امتیاز (چهار باخت بدون برد) و تفاضل 22- در رده پنجم جدول رده بندی این گروه قرار دارد.
رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر امیدهای باشگاه های کشور در گروه چهارم با حضور پنج تیم به میزبانی تیم 'ملوان بندرگز' از روز جمعه در زمین فوتبال ساحلی استادیوم ورزشی امام رضا (ع) این شهر آغاز شد و امروز سه شنبه به پایان خواهد رسید.
رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر امیدهای باشگاه های کشور در مرحله مقدماتی در پنج گروه و با حضور 27 تیم برگزار می شود و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم راه خواهند یافت.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.