به گزارش خبرنگار ایرنا ابراهیم غفاری روز دوشنبه در مجمع عمومی انتخاب ریاست هیات افزود: این هیات از چند رشته تشکیل شده و نیازمند فعالیت و توجه بیشتری است، اما هدف اصلی آن استعداد یابی بوده که در این خصوص جلسه‌ ای با آموزش و پرورش استثنایی برگزار تا با همکاری آنان دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی مستعد شناسایی شوند.
مدیر کل بهزیستی گلستان همچنین تصریح کرد: 90 درصد کمک به ورزش نابینایان از طریق سازمان بهزیستی بوده و مابقی از سوی فدراسیون است.
غفاری درادامه گفت: اردوی تیم ملی گلبال آقایان در گرگان در حال برگزاری بوده زیرا شرایط آب و هوایی استان به تایلند که میزبان رقابت ‌های آسیایی است، شباهت دارد.
وی یادآور شد: اردوی تیم ملی گلبال بانوان هم هفته آینده در استان گلستان برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز در این مجمع گفت: انتخاب رییس هیات ورزش ‌های نابینایان، انتهای مسیر نیست و کار مجمع به تازگی شروع شده و همه باید همکاری کنند.
بهمن طیبی افزود: استعدادهای خوبی در سراسر استان وجود دارد که باید به تمامی شهرستان‌ ها توجه شود و این مسیر نیازمند تلاش و توجه اعضای هیات است.
وی با بیان اینکه نبود زیر ساخت های مشکل اصلی ورزش‌ های نابینایان است، تصریح کرد: قرار است بخشی از هزینه های عمرانی از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده در برنامه ششم به ورزش معلولان اختصاص یابد تا شاهد اتفاقات بهتری برای ورزش نابینایان نیز باشیم.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.