مرتضی اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: کشتی گیران گلستان با سپری کردن مراحل گوناگون آماده سازی و با آمادگی کامل پای به رقابت های لیگ کشتی رده سنی نوجوانان گذاشتند و می توانند مزد زحمات فراوان خود را با کسب عنوان قهرمانی دریافت کنند.
وی بیان کرد: لیگ نوجوانان امسال به صورت منطقه ای برگزار می شود و در مرحله اول گلستان با تیم های مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی هم گروه است.
دبیر هیات کشتی گلستان افزود: در هفته سوم این رقابت ها که روز گذشته به میزبانی بندرگز برگزار شد تیم گلستان در رشته آزاد با نتیجه 6 بر 4 ، در فرنگی 7 بر 3 و در پهلوانی 3 بر 0 میهمان خود تیم خراسان شمالی را شکست داد و به حضور در رده دوم جدول تداوم بخشید.
اسدی؛ به چشم انداز بلندمدت هیات کشتی گلستان برای شناسایی و تربیت کشتی گیران مدال آور اشاره کرد و گفت: تداوم برنامه ریزی ها و اجرای طرح های مرتبط با شناسایی و پرورش استعدادهای جدید در رده های سنی پایه، باعث شکوفایی بیشتر کشتی گلستان خواهد شد.
به گفته وی؛ با برگزاری مستمر مسابقات استانی و کشف استعدادهای ورزشکاران توانمند، آنها در اختیار مربیان سازنده قرارمی گیرند تا نسلی پرامید و آینده دار برای کشتی استان پرورش یابد.
وی بیان کرد: فرایند رسیدن یک ورزشکار از فعالیت های ورزشی ابتدایی به سکوهای قهرمانی آسیا و جهان ، طولانی و نیازمند زمان است و هم اینک گلستان با توجه به برخورداری از ورزشکاران مستعد و علاقمند و همچنین امکانات مناسب در رشته کشتی، قابلیت رسیدن به سطح اول کشور را در این ورزش دارد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.