براساس اعلام روز دوشنبه راه وشهرسازی استان به ایرنا حسین محبوبی در حاشیه بازدید نماینده علی آبادکتول و بخش کمالان از پروژه های فعال راه سازی شهرستان اظهار داشت: در اجرای این پروژه ها 17کیلومتر از راه های روستایی چلی علیا و چلی سفلی، طاویر، وسیع سر و فاضل آباد، باقر آباد آسفالت می شود.
وی؛ پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را 60 درصد بیان کرد و افزود که اعتبارات این پروژه ها از محل منابع ملی و تبصره 36سیل تامین شده و در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
محبوبی اضافه کرد: ترمیم و شمع کوبی پل ورودی شهر فاضل آباد، دیواره سازی محدوده پل و راه روستایی میان رستاق، احداث پل با دهانه 5 متری، احداث دیوار سنگی ملاتی و دیواره سازی در محور محمد آباد – سیاه مرزکوه از دیگر پروژه های در حال اجرای شهرستان است.
شهرستان علی آباد با 4 شهر علی آبادکتول ، فاضل آباد ، مزرعه و سنگدوین و حدود 70 روستا از توابع گلستان بوده و در فاصله 35کیلومتری گرگان واقع است.

** راه دسترسی به سایت مسکن مهر گنبدکاووس آسفالت شد
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پایان زیرسازی و آسفالت راه دسترسی به معابر سایت های مسکن مهر پیر حاجی و تقی آباد در شهرستان گنبدکاووس واقع در شرق استان خبر داد.
اسدالله پناه یزدان گفت: اجرای این دو پروژه در راستای تکمیل بهره برداری از سایت های مسکن مهر شهرستان و تسهیل در رفت و آمد ساکنین از سال 93 تاکنون ادامه داشته است.
به گفته وی؛ علاوه بر زیرسازی و آسفالت راه های دسترسی سایت های مسکن مهر پیر حاجی و تقی آباد، احداث جداول جهت ساماندهی آب های سرگردان و سطحی انجام شد.
وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها را 11میلیارد ریال و صرف 5500 تن آسفالت ذکر نمود و ادامه داد: تاکنون 90 درصد از تعهدات این اداره کل در بخش تحویل مسکن مهر در سطح استان انجام و مابقی نیز تا انتهای سال جاری و اوایل سال 97 اجرایی خواهد شد.
پناه یزدان؛ تعهدات اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان را در بخش مسکن مهر بیش از 5200 واحد بیان کرد.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.