به گزارش ایرنا، محمدرضا وطنی مدیر کل اموزش و پرورش استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت که این جشنواره از اول مرداد 96 به مدت سه روز به میزبانی شهر گرگان برگزار می شود.
وی اضافه کرد که گلستان میزبان هنرجویان دختر و پسر در 12 رشته فلز، عکاسی، گرافیک، نقاشی، سفالگری، چوب، فرش، طراحی، طراحی نقوش ختایی و اسلیمی، طراحی طلا و جواهر سازی و تراش سنگ های قیمتی و پوشاک است.
وطنی؛ شناخت استعدادهای برتر در رشته های گوناگون و نیز شناساندن رشته های بومی مناطق مختلف به سایر کارآموزان و هنرجویان را اهداف برگزاری جشنواره دانست و افزود: آثار شرکت کننده در جشنواره از روز دوشنبه (امروز) در قالب نمایشگاهی در محل کانون طه گرگان از ساعت 9 الی 17 برای بازدید عموم مردم ارائه می شود.
به گزارش ایرنا مراسم رژه کاروان های استان های حاضرو ادای احترام به یادمان شهدای گمنام در دانشکده مائده گرگان از برنامه های آغازین این جشنواره بود و در ادامه سرود و موسیقی اجرا شد، مدیرکل دفتر کار دانش وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم حاضر بود.
به گفته سید مصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش؛ بیش از 350 هزار هنر جو در153 رشته مهارتی در 4 زمینه صنعت ، خدمات ، کشاورزی و هنر در مراکز کار دانش تحصیل می کنند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.