به گزارش دریافتی روز یکشنبه ایرنا جمال لیوانی در آئین کلنگ زنی اجرای طرح گازرسانی به روستاها خلیندره، نرسو والستان در دهنه محمد آباد این شهرستان از مردم این مناطق خواست که در اجرای این طرح با شرکت گاز همکاری کنند و افزود: حدود 28کیلومتر طول شبکه اجرایی این طرح است.
وی همچنین به بدون ارائه آماری از روستاهای بدون گاز شهرستان ، اظهار امیدواری کرد که تا سال آینده تمام روستاهای این منطقه گاز رسانی شود.
فرماندارعلی آباد نیز گفت که مردم برای تسریع در کار گازرسانی ونصب علمک ها قبل از آغاز فصل بارش ها همکاری کنند.
احمد تجری مفرد افزود: در دوره فعالیت دولت یازدهم خدمات بزرگی در این شهرستان انجام شده است و اینک لازم بوده که در توزیع اعتبارات روستاها بیشتر مد نظر باشند تا در عمران و آبادانی این مناطق تسریع شود.
وی در خصوص مشکل آب مناطق روستایی شهرستان نیز گفت که یک عقب افتادگی در حوزه آبرسانی به روستاهای کوهستانی وجود داشته و اعتبارات این بخش نیز محدود است و از مدیریت آب روستایی منطقه نیز گله مند هستیم.
نماینده علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت که از پیمانکارمی خواهم قبل ازفصل سرما پروژه گاز رسانی به روستاهای شهرستان تکمیل و به بهره برداری برسد.
اسداله قره خانی همچنین اظهارداشت که همکاری و حمایت از دولت به عنوان مصلحت کلی نظام است و در کمیسیون انرژی ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذار وجهه همت نمایندگان عضو است.
سخنگوی کمیسیون انرژی تصریح کرد: طرح گازرسانی به سه روستا الستان،نرسو و خلیندره قرار است که تا اوایل زمستان به پایان برسد.
به گفته وی؛ در سال آینده نیز گاز رسانی به روستای سیاه مرزکوه در دهنه محمدآبادکتول اجرایی می شود.
سید رحمت الله میردیلمی بخشدارکمالان هم گفت که با گسترش خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به مناطق روستایی شهرستان هستیم.
وی اضافه کرد که آب شرب و کشاورزی ما هنوز نیازمند اجرای طرحهای زیرساختی است که امیدواریم با حمایت نماینده شهرستان و تامین اعتبارات مشکلات این بخش ها رفع شود.
میردیلمی افزود که تاکنون پنج روستای دهنه محمد آباد گاز رسانی شده ، در سه روستا در دست اقدام است و در پنج روستا نیزامید می رود که در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی طرح های گازرسانی باشیم .
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.