به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام قربانعلی برقرار در جمع نمازگزاران این هفته گرگان مرکز استان گلستان اظهار داشت: مردم ایران تاکنون به خوبی اتحاد و همدلی خود را در برابر دشمنان نشان داده و عزت و سربلندی کشور را رقم زده اند.
وی خطاب به مردم اضافه کرد که برای هوشیاری در برابر دشمنان باید تاریخ گذشته این سرزمین را مطالعه کرده و از پیروزی و شکست آنها برای داشتن آینده درخشان درس بگیریم.
امام جمعه موقت گرگان همچنین با اشاره به سی ام تیر مصادف با روز بزرگداشت مرحوم آیت الله کاشانی، وی را از شخصیت های تاثیرگذار در بیداری کشورهای اسلامی ومردم ایران دانست و افزود: این شخصیت بزرگ در زمان حیاتش هیچگاه از مسائل جهان اسلام و ضرورت حفظ کشورش از گزند دشمنان غافل نشد و برای آگاه سازی جامعه تلاش کرد.
حجت الاسلام برقرار در ادامه اظهار نظر درباره آنچه که از آن اطلاع کافی و درست نداریم را یکی از آفت ها در جامعه برشمرد و گفت: متاسفانه یکی از مشکلات این بوده که نسبت به موضوع هایی که از آن اطلاع و آگاهی نداریم، اظهار نظر می کنیم.
وی به پنجم مرداد مصادف با سالروز اقامه نخستین نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی نیز اشاره کرد و گفت: نمازجمعه به عنوان قرارگاه وحدت آفرین و آگاهی بخش جامعه است.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغرتیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.