به گزارش خبرنگار ایرنا، درمراسم استقبال از بازیکنان گنبدی تیم والیبال نوجوانان گلستان که ظهر چهارشنبه در میدان امام علی (ع) در ورودی شهر گنبدکاووس برگزار شد، خانواده های این بازیکنان در غیاب مسئولان، با گل و شیریی از فرزندان خود استقبال کردند.
مسئول روابط عمومی هیات والیبال گنبدکاووس و کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان تنها مسئولان حاضر در مراسم استقبال از تیم والیبال نوجوانان آموزش و پرورش گلستان بودند که از 12 بازیکن این تیم، 6 نفر آنان را بازیکنان گنبدی تشکیل می دادند.
مدیر فنی تیم والیبال نوجوانان آموزش و پرورش گلستان درحاشیه مراسم استقبال به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات قهرمانی کشور از 21 تا 27 تیرماه در استان قزوین با شرکت 10 تیم در دو گروه برگزار شد.
حسین زادقلی دوجی افزود: تیم والیبال نوجوانان مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس که به نمایندگی از استان گلستان و با نام ارس گلستان در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق به شکست تمامی حریفات شد.
وی اضافه کرد: این تیم در گروه دوم مسابقات که تیم های قدرتمندی همچون تهران، توابع تهران، مازندران و کرمانشاه درآن حضور داشتند، با اقتدار و بدون دادن حتی یک امتیاز به حریفات موفق به کسب قهرمانی شد.
زادقلی دوجی گفت: تیم گلستان در مسابقه فینال نیز موفق شد، تیم مازندران را با نتیجه سه بر 1 شکست دهد.
فرزین بیگ محمدی، سهیل مارامایی، میلاد صفایی، کیوان سارلی، رضا نجف پور، متین توینقلی بازیکنان گنبدی حاضر درتیم والیبال نوجوانان گلستان بودند و فرشید عیدی به عنوان سرپرست و حسین زادقلی دوجی به عنوان مدیرفنی و نماینده هیات والیبال نیز از این شهرستان بودند.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن ها علاقه مندان زیادی دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.