فرهاد حاجی محمد روز سه شنبه به ایرنا اعلام کرد: این قراردادها به منظور سرمایه گذاری صنعتی در شهرک ها و نواحی استان و افزایش اشتغال منعقد شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل از 220 درصد رشد برخوردار است.
وی اظهار داشت: طبق این قراردادها واگذاری زمین برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان 4.1 هکتاراست.
وی همچنین با بیان اینکه اشتغال پیش بینی شده در این قراردادها 168 نفر است، اضافه کرد: با استقرار و بهره برداری از واحدهای صنعتی جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، زمینه اشتغال مولد و پایدار برای افراد جویای کار فراهم خواهد شد.
دراستان گلستان 13 شهرک و 10 ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که 12 شهرک و 9 ناحیه صنعتی آن قابلیت واگذاری زمین به منظور سرمایه گذاری صنعتی وجود دارد.
به گزارش ایرنا از مجموع یکهزار و 11 قرارداد بسته شده در 22 شهرک و ناحیه صنعتی گلستان 669 واحد با سرمایه گذاری 7 هزار و 303 میلیارد ریال و اشتغالزایی 12 هزار و 505 نفر در حال بهره برداری است.
استان مرزی گلستان با جمعیت یک میلیون و 869 هزار نفری در شمال کشور قرار داد و شغل عمده ساکنان مناطق روستایی آن کشاورزی و دامپروری است.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.