به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم بهره برداری از این سالن ورزشی پس از انجام عملیات بهسازی آن، روز دوشنبه با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی این شهرستان، با برگزاری اردوی تیم والیبال نوجوانان آموزش و پرورش گلستان آغاز شد.
کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس با بیان اینکه حدود دو دهه از قدمت این سالن می گذرد، گفت: عملیات بهسازی سالن ورزشی مشکات شامل تعویض کف پوش، تعمیر سامانه روشنایی، فاضلاب و برق و نیز ایمن سازی آن بود که با مشارکت ورزشکاران و مربیان انجام شد.
احمد صفرخانی افزود: برای عملیات بهسازی این سالن ورزشی که متعلق به هنرستان تربیت بدنی حضرت فاطمه الزهرا (س) گنبدکاووس می باشد، حدود 450 میلیون ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: این سالن ورزشی فعلا برای برگزاری اردوی تمرینی تیم والیبال نوجوانان آموزش و پرورش استان گلستان اعزامی به مسابقات قهرمانی بین استان های کشور، در اختیار مربیان این تیم قرار دارد.
صفرخانی تصریح کرد: تیم والیبال نوجوانان آموزش و پرورش گلستان که سه عضو آن گنبدی هستند، قرار است در مسابقات قهرمانی بین استانی کشور که از 20 تا 26 تیرماه در استان قزوین برگزار می شود، شرکت کند.
به گزارش ایرنا، فرج الله رزاقی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس درحاشیه افتتاح این طرح، با حضور درجمع بازیکنان و مربیان تیم والیبال نوجوانان گلستان در سخنانی برلزوم رعایت اخلاق درطول برگزاری مسابقات ازسوی بازیکنان تاکید کرد و گفت: شما بازیکنان نماینده مردم و نیز دانش آموزان استان درمسابقات هستید.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان، 66 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی دارد.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.