به گزارش خبرنگار ایرنا، این جشنواره که روز دوشنبه در محل دبیرستان دخترانه فرزانگان دوره اول گنبدکاووس آغاز شد، به مدت چهار روز ادامه دارد.
کارشناس دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش درخصوص برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: در این جشنواره 170 اثر راه یافته از معلمان ورزش ( آقا و خانم) سراسر کشور که در قالب لوح فشرده به جشنواره ارسال شده، توسط 14 داور و سرداور مورد ارزیابی قرار می گیرد.
فرحناز منعمی افزود: آثار ارسالی معلمان ورزش پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی در دو گروه آقایان و بانوان توسط 12 داور و 2 سر داور مورد بررسی قرار گرفته و براساس شاخص های طرح درس تربیت بدنی، امتیازبندی می شوند.
منعمی تصریح کرد: در نهایت نفرات برتر هر پایه در دو بخش پسران و دختران به مرحله نهایی برای اجرای زنده (حضوری) الگوی برتر تدریس راه می یابند و از نفرات دوم و سوم جشنواره نیز با اهدای هدایای نقدی تجلیل می شود.
به گفته وی، استان محل اجرای حضوری الگوهای برتر تدریس رشته تربیت بدنی که قرار است شهریور امسال برگزار شود، هنوز مشخص نشده است.
کارشناس دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: هم اکنون مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی در چهار استان همدان، یزد، آذربایجان شرقی و گلستان (گنبدکاووس) درحال برگزاری است.
احمد صفرخانی کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس و مسئول ستاد برگزاری مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی دراستان گلستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: ازمجموع 12 داور حاضر دراین جشنواره، 6 داور از استان گلستانی هستند که سه نفر آنان از این شهرستان هستند.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.