به گزارش ایرنا سهراب صلاحی روز شنبه در همایش 'تبیین و تحلیل جنایات آمریکا' که همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار داشت: مسجل شدن قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه از پیامدهای شکست آمریکایی‎ها بشمار می‎رود.
وی با بیان اینکه حتی یک ایرانی در دنیا به دلیل کارهای تروریستی دستگیر نشده است، گفت: اقدامات دشمنان نشانه عقب نشینی آنها در برابر ایران است.
صلاحی همچنین حمله به عراق را بزرگترین شکست آمریکایی‎ها برشمرد و اظهار داشت: آمارها بیانگر این است که حدود
3 میلیون عراقی در جنگ آمریکا علیه این کشور کشته شده و500 هزار نوزاد به دلیل آسیب های ناشی از بکارگیری بمب‎ و تحریم های آمریکا با نقص مادرزادی متولد شده اند.
وی بر انتقال دستاوردهای پیروزی مردم عراق در برابر آمریکا و اطلاع رسانی از جنایات های آنان دراین کشور به منظور هوشیاری و آگاهی بیشتر جوانان از توطئه های دشمنان تاکید کرد.
رییس سازمان بسیج اساتید گلستان نیز با بیان اینکه همه دشمنی‎ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا منتهی می‎شود، به هفتم تیر اشاره کرد و گفت: شهادت شهید بهشتی به عنوان سند افتخار و حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی بوده و نیز نشان دهنده خباثت و اقدامات ضد حقوق بشری دشمنان نظام است.
علی‎اصغر نصرالله ‎نژاد با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته و با جنگ نرم در تقابل با جمهوری اسلامی است، افزود: باید از راهنمایی بنیانگذار کبیر انقلاب و رهنمودها و هدایت های رهبرمعظم انقلاب به منظور مقابله با توطئه دشمنان بیش از گذشته بهره گرفته و به مقابله با دشمن بپردازیم.
6204/1648
تنظیم : علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.