به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن صادقلو روز شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث هتل در رامیان در شرق گلستان اظهار داشت: برای ایجاد زیرساخت های گردشگری گلستان باید از سرمایه گذاری در این بخش حمایت شود.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال از منویات رهبری انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید است، افزود: ظرفیت های گردشگری و میراث فرهنگی گلستان فرصت خوبی برای تحقق اشتغال پایدار در این استان است.
صادقلو با اشاره به رویکرد جدید گردشگری در دنیا و اشتیاق به حضور در طبیعت، بیابان ها، کویر و بوم گردی اضافه کرد: مناطق گردشگری گلستان تمامی این ظرفیت ها را دارد که باید زیرساخت آن نیز با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم شود.
وی با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت رویکرد جدید گردشگری دنیا، تصریح کرد: برای تحقق این مهم باید از دانش بومی و تاریخی هر منطقه و روستا با تلفیق آن با علم روز استفاده کرد.
استاندار گلستان همچنین از منابع طبیعی، برج قابوس، دیوار دفاعی گرگان، گل فشان، قلعه میران و گل رامیان به عنوان برخی از مهمترین ظرفیت های کم نظیر گردشگری این استان نام برد و خاطرنشان کرد: توجه به این ظرفیت ها و دیگر ظرفیت های این حوزه که در برخی شهرها از جمله رامیان مغفول مانده، راهگشای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در گلستان است.
صادقلو گفت: همه همت مدیران گلستان احیای ظرفیت های تاریخی، گردشگری و صنایع دستی این استان است.
به گزارش ایرنا، هتل لابوس رامیان در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع با زیر بنای 516 متر مربع در سه طبقه با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث می شود.
دراین مراسم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان رامیان حضور داشتند.
شهرستان رامیان با افزون بر 85 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.