حنیفه عصمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برنامه ها با همکاری ادارات و نهادهای عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس در هفته گرامیداشت مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود.
وی، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شاهد حوزه مبارزه با مواد مخدر، برپایی نمایشگاه در دریاچه مصنوعی، اجرای طرح های پاکسازی تفرجگاه ها، اماکن عمومی و محلات آلوده از موادمخدر و قلیان، نشست رئیس و اعضای شورای هماهنگی موادمخدر با ائمه جمعه شیعه و اهل سنت و برگزاری جشن امید، نشاط و زندگی با رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را از جمله برنامه های بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در گنبدکاووس برشمرد.
عصمتی اضافه کرد: برپایی چادرهای اطلاع رسانی، توزیع بروشور و نصب بنر در نقاط مختلف شهری، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه خانواده ها، جوانان و نوجوانان و پرسنل ادارات و نهادها و پخش پیام های پیشگیرانه آموزشی از تلویزیون های شهری، ارائه مشاوره و برپایی نمایشگاه های سیار در محلات از دیگر برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان است.
وی تصریح کرد: در هفته مبارزه با مواد مخدر چند مرکز مشاوره، آموزشگاه فنی و حرفه ای، کارگاه تولیدی و مرکز اقامتی میان مدت ویژه بانوان درگنبدکاووس افتتاح و مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه های عکس و کتاب و همایش پیاده روی خانوادگی در دو بخش مرکزی و داشلی برون و همایش پیاده روی بانوان در شهر گنبدکاووس برگزار می شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس، اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر را از مهمترین اهداف اجرای برنامه های هفته مقابله با مواد مخدر برشمرد و گفت: برای تحقق این مهم، همکاری و مشارکت همه ادارات و نهادها و گروه های مختلف مردمی، تشکل ها و خانواده ها ضروری است.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب اسلامی در شرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.