به گزارش ایرنا از هلال احمر حسین احمدی اظهار کرد: ساعت 19 روز عید فطرطی تماسی تلفنی با مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گلستان، گم شدن دختربچه 5 ساله ای در جنگل النگدره گرگان گزارش شد و با وجود نزدیک بودن تاریکی هوا، تیم‌های جستجو و امداد و نجات در محل حادثه حاضر وعملیات آغاز شد.
وی بیان کرد: بر اساس اطلاعات موجود و پیش‌بینی مکان‌های احتمالی حضور فرد گمشده، عملیات جست‌وجو به صورت دشتبانی آغاز و تا ساعت 3 بامداد ادامه داشت و پس از آن جلسه مشترک مدیریت بحران با حضور ارگان های سپاه، نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در نهایت پس از 12 ساعت کودک گمشده پیدا و سالم به آغوش خانواده بازگردانده شد.
به گفته وی؛ در این عملیات 40 نفر از نیروهای عملیاتی و امداد و نجات، یک تیم کوهستان و چهار تیم آفرود جمعیت هلال احمر استان گلستان شرکت داشتند.
وی همچنین به خانواده ها توصیه کرد که هنگام رفتن به گردش و مسافرت در فضای عمومی و هنگام بازی کودکان از آنها مراقب کافی داشته باشند.
به گزارش ایرنا جنگل النگدره به عنوان پارک جنگلی شاخص شمال کشور است، در داخل این پارک جاده ای آسفالته وجود دارد، النگدره به مساحت 185 هکتار در 5 کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان و در مسیر جاده ناهار خوران قرار دارد و در روزهای تعطیل و بویژه فصل تابستان پذیرای گردشگران و شهروندان بسیاری است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.