به گزارش ایرنا از انتظامی گلستان، سرهنگ ایوب شرافتی روز یکشنبه ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات مردم روزه دار استان، اظهارداشت که به منظور روان سازی ترافیک در محدوده مساجد ، مصلی ها و محل های برگزاری نمازعیدفطر و جلوگیری از راه بندان در این مسیرها محدودیت های ترافیکی از ساعت 6 و 30 صبح روزعید به اجرا گذاشته خواهد شد.
وی در خصوص اجرای این طرح در سطح شهر گرگان گفت: در این پیوند هر نوع تردد و توقف وسایل نقلیه در خیابان شهیدرجایی از ابتدای گلشن14 به سمت مصلی، بلوار رسالت از ابتدای رسالت24 به سمت مصلی و خیابان شهدا از ابتدای لاله 13 به سمت محله سبزه مشهد ممنوع خواهد بود.
سرهنگ شرافتی با اشاره به حضور برخی نمازگزاران در مسجد جامع گرگان گفت: در این محل نیز از ابتدای آفتاب27 ورود خودروها به داخل کوچه ممنوع خواهد بود و در اطراف آفتاب27 و میدان شهرداری، ساماندهی خودروها و روان سازی ترافیک انجام می شود.
رییس پلیس راهور گلستان با اشاره به اجرای محدودیت های ترافیکی در گنبدکاووس تصریح کرد: محدودیت تردد در خیابان شهید مطهری از تقاطع دلگشای شمالی تا تقاطع سپاس، خیابان ولیعصر (عج)از تقاطع خیابان طالقانی تا تقاطع خیابان وحدت و میدان فراغی بسمت پل آخوند آباد در این شهر اجرایی خواهد شد.
وی گفت: رانندگان می توانند در گنبدکاووس از خیابان طالقانی، خیابان سپاس و خیابان حافظ شمالی به عنوان محور جایگزین تردد کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان اضافه کرد که این محدودیت ها در دیگر شهرهای استان با توجه به مکان های برگزاری نمازعید فطر به اجرا گذاشته می شود.
استان گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که از اقوام و مذاهب مختلف هستند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.