به گزارش ایرنا در اطلاعیه روز یکشنبه دفتر امام جمعه گرگان با تبریک عید سعید فطر به مردم آمده است که اکنون بهار حیات رمضان، آخرین نوازش‏ ها را بر سر باغ می‏کشد و آخرین نفس ‏های مسیحایی را در او می‏دمد، هلال نقره‏ ای ماه، آسمان رمضان را روشنایی بخشیده و انسان خاکی به یک ماه میهمانی و یک ماه خاطرات آسمانی می اندیشد.
این دفتر درادامه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملّت عزیز در ماه مبارک رمضان، اعلام کرده است که نماز عید سعید فطر ساعت 8:30 صبح در محل مصلی گرگان به امامت آیت الله نورمفیدی برگزار خواهد شد.
دفتر امام جمعه گرگان از برادران و خواهران مومن و انقلابی دعوت کرده تا با حضور گرم و صمیمی خود عظمت و بالندگی اسلام را با افتخار به نمایش بگذارند.
به گزارش ایرنا نمازعید فطر صبح دوشنبه در محل مصلی های نماز جمعه و عیدگاه های اهل سنت در مناطق مختلف استان برگزار می شود.
از سوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز اعلام کرده که پایگاه هایی در محل مصلی ها و مساجد نقاط مختلف استان برای جمع آوری فطریه مردم استقرار می یابند.
استان گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و افزون بر یکهزار روستا زندگی می کنند و از اقوام و مذاهب مختلف هستند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.