براساس اعلام روز شنبه این اداره کل به ایرنا حسین محبوبی که به تازگی سرپرستی این اداره کل را عهده دار شده است، در دیدار با پیمانکاران حوزه راهسازی استان اظهار داشت: روند رو به رشد پروژه های مهم اجرایی و در دست اقدام با هدف توسعه زیرساخت ها همچنان استمرار دارد.
به گفته وی؛ بیش از 80درصد از قراردادهای پروژه های راه های روستایی و اصلی وبازسازی منعقد و اجرایی شده است و مابقی در حال انتخاب پیمانکار بوده که بزودی انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: تا کنون پیشرفت فیزیکی پروژه ها قابل توجه بوده و انتظار است این روند ادامه داشته باشد هر چند سرعت در اجرا نباید باعث پایین آمدن سطح کیفیت شود.
سرپرست راه و شهرسازی گلستان افزود: تغییر در سطح مدیریتی نه تنها خللی در امور ایجاد نمی کند بلکه جابجایی مدیران یک امر طبیعی در سیستم های اداری بوده و همواره تغییر مدیریت ها دستاوردهای مهمی را برای سازمان ها ایجاد می کند.
وی همچنین با تاکید بر تسریع پیمانکاران جهت تحویل اسناد و صورت وضعیت ها جهت ثبت در سامانه صبا افزود امید می رود با پیگیری های مجدانه بعمل آمده در سطوح استانی و ملی تخصیص ها در این بخش 100درصد شود.
حسین محبوبی با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی در تاریخ 28 خرداد 96 به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب شده است.
پیش از این ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان بود.
گلستان واقع در شمال ایران پنج هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد، مسیر اصلی تهران - گرگان - مشهد از داخل بسیاری از شهرها و روستاهای این استان عبور می کند.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.