به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید اسدالله محتاجی با صدور اطلاعیه ای اعلام کردند: روز قدس روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.
بدین منظور حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با آرمان های نظام تحت زعامت و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب مد نظر است.
همچنین جامعه های کارگری گلستان به مناسبت همین روز با صدور بیانیه ای از روز قدس به عنوان روز خروش امت اسلامی بر علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل یاد کرده و فریادهای اعتراض آمیز مردمی در محکومیت اشغالگران را خواستار شدند.
مدیر موسسه آموزش عالی و مدرسه علمیه الزهراء (س) گرگان نیز از روز قدس به عنوان روز مقابله با مستضعفین یاد کرد و در پیام خود گفت: این روز میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی ایشان و بیانگر اعتقاد و پایبندی ‌معظم له به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان جهانی است.
همچنین مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء (عج) فاضل آباد گلستان با انتشار پیامی اعلام کرده؛ شرکت در راهپیمایی روز قدس یکی از مصادیق حمایت از مظلومان است و در واقع روز جهانی قدس مایه عزت و نقطه امید مسلمانان جهان و باعث زنده و پویا شدن اسلام می باشد.
مدیر مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول نیز با صدور اطلاعیه ای ضمن دعوت از مردم خداجوی گلستان برای شرکت گسترده در راه پیمایی روز جهانی قدس ابراز داشـت: انقلاب اسلامی ایران نعمت ها و برکات زیادی برای ملت به همراه داشته که روز قدس یکی از آنها است.
همچنین شماری از احزاب سیاسی و گروههای صنفی گلستان با صدور اطلاعیه و پیام هایی ضمن یادآوری تاکید مراجع عظام تقلید مبنی بر شرکت در راهپیمایی روز قدس از این مهم به عنوان واجب شرعی یاد کرده و عنوان داشتند: راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس به استکبار نشان خواهد داد که قدس زنده است، همچنان که اسلام و انقلاب زنده است.
تعدادی از ارگانها و سازمانهای دولتی گلستان نیز با صدور اطلاعیه هایی خواستار حضور گسترده مردم استان در راه پیمایی روز جهانی قدس که فردا جمعه در 40 نقطه این خطه شمالی برگزار می شود؛ شدند.
به گزارش ایرنا پیش از این نیز آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و حسن صادقلو استاندار گلستان در پیامی مشترک از مردم استان برای حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند.
3014
*خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.